Weekend ve Zlíně

Tak jsem opět po dlouhé době strávil weekend doma.Úžasný zážitek.Ostatně jako vždy.Občas mám pocit, že jezdím na návštěvu a ne domů, což je docela smutný pocit, když si uvědomím, že zatím jiný domov nemám :(
Od pátku ve Zlíně sněžilo, asi jako všude v republice, což bylo docela prima.Trošičku na mě dýchla Vánoční atmosféra, pohoda, ticho, žádné strarosti...bohužel to bylo jen na chvíli.Nejraději bych se na zimu zašil na nějakou chaloupku v horách a zalezlý v peřinách nad kamny čekal na jaro.Samozřejmě ne sám, abych se z toho klidu a míru dočista nezbláznil :)
V neděli nás táta vzal na oběd na Hvozdnou.To bylo prima.Kuřecí křidýlka s čerstvým chlebíkem vždycky potěší.Taky jsem konečně zase udělal něco málo na mém posledním modelu Me262A.


Zimní pohled z okna ložnice mých rodičů.

Me-262A 1:72, ještě bez insignií letky a kódovacího označení.

2 komentáře:

  1. Ahoj Ondři, přesně takhle jsem to "doma" pociťovala i já. A škoda, že v Brně žádný sníh není, chtělo by to výlet.... :-) Těch zimních fotek to chtělo trošku víc, ale měli jste to tam krásnééé. Papa

    OdpovědětVymazat
  2. je to divne, ale ked som bol v nedelu doma u mamy na navsteve ja, vsetci boli uplne v klidu.. vacsinou to tak nebyva.. ale ako na navsteve sa tam citim tiez. uz hodne dlho. este ze mam aj ine domovy :)

    OdpovědětVymazat