Vánoční večírek VOXu

Včera 20.prosince se uskutečnil tradiční Vánoční koncert pěveckého sboru VUT Vox Iuvenalis. V rámci koncertu nám pan rektor Vrbka pokřtil naše nové CD "O Lásce".Celý koncert působil velmi uvolněně a stále jsme se něčemu hihňali.
Po koncertě se vetšina členů přemístila na nedalekou evangelickou faru,kde se rozjel večírek:)Hned ze začátku jsem během 10 minut zbaštil snad 30 kousků cukroví, které vzápětí následovaly chlebíčky nepřeberných chutí a vůní.Při rozdělování dárečků jsme si všichni konečně navodili vánoční atmosféru,kterou já osobně v poslední době nějak postrádám...
Některé dary byly velmi trefné a někteří (ehm) měli o zábavu po zbytek času postaráno:)Byl to opravdu pěkný večer.Mám vás děcka všechny moc rád!!Krásné Vánoce.


Pirát "pijukafe" Stano

Heeeeeeeeee to sob vánočny:)

Grupa drsna

1 komentář:

  1. Tak Ondři, nedělej, že se tolik učíš, kde je nějaký Novoroční příspěvek? :)
    Ať Ti to tu vzkvétá a já se mám na co v Holandsku koukat. :)

    OdpovědětVymazat