Premiéra Ruddigore, můj zub :)

Včera proběhla premiéra operety Ruddigore. Nervozita byla hodně znát a taky to bylo nejspíš vidět. Povedlo se pár přeřeků a největší ovace sklidil Kuba, když mu proutěný košíček, se kterým následně hraje, spadl do orchestřiště a nějakou chvíli jej lovil, protože hudebníkům jaksi nedocházelo, že jej potřebuje :D No sranda...
Ale jinak bych řekl, že jsme to zase moc nezkazili a příště to bude jen lepší.

A teď z trochu jiného soudku. Den před premiérou jsem byl na otočku ve Zlíně za mým zubařem. Mám docela problémy se zubem a bál jsem se, že kvůli tomu nebudu moci zpívat,ale nakonec to dobře dopadlo :)Zákrok ani nebolel, i když na RTG to vypadá dost drsně...mám z něj vyjmuty veškeré nervy a do nervových kanálků jsou umístěny jakési vláknové výztuže...

Žádné komentáře:

Okomentovat