Daňkovice

Svatba našich oblíbených Jany a Viktora Pantůčkových byla dle očekávání naprosto skvělá. Vše proběhlo na louce pod krásnou oblohou a když Janča řekla své ano, tak jsem se neubránil a musel utírat slzičky...Jsem v poslední době nějaký přecitlivělý...Celé veselí se odehrávalo v penziony Selský dvůr v Daňkovicích v překrásné přírodě. Po obřadu se pojedlo chutně zamřelé prasátko, popilo cosi piva a posléze i tvrdšího a šlo na kutě. Někdo dříve, někdo později (byl jsem ten první případ...nějak mi to nesedlo:) Každopádně se všichni bavili a všem bylo moc dobře! Janě a Viktorovi ještě jednou blahopřeji. Jsou skvělí, že nás pozvali! Dnes ráno po snídaničce jsme se vydali směr Žďár nad Sázavou a po cestě jsme si ještě zašli prohlédnout Santiniho Zelenou horu. Skvělý weekend.....jiný ani nemohl být, když jsem byl s tak skvělýma lidma....

Ty vlaky jsou čím dál tím menší...nebo co:)


Tři lidi v trávě


To só borci!


Zelení hora

Žádné komentáře:

Okomentovat