Weekend skončil

Weekend sice skončil, ale stál za to. Přijel Kuba s Helenkou a konečně jsme se opět po dlouhé době viděli:) Abychom to nezdržovali, tak jsme hned v pátek večer vyrazili do klubu RedCat...nebudu to raději moc rozebírat, ale byla to sranda. Ještě že Helenka zůstala doma...musela by se za nás stydět:) V sobotu přijela ještě Staníkova kamarádka Evka, takže jsme celý den trávili probíráním se z předchozí noci a příjemným lenošením. Večer jsme dali vodárničku a portské víno, no zkrátka pohoda. Neděle byla mírně nakupovací, neb jsme vyrazili do Vaňkovky a večer před zkouškou na Bamberk (operní festival) jsem ještě stihl moc příjemnou procházku s kamarádkou. Po dlouhé době jsem ležel v trávě a trochu se uvolnil pozorováním oblohy. Potřeboval bych to asi častěji...Všechny moje trápení někam odhodit a alespoň na malou chvíli vypnout mozek.
Fotečky z tohoto weekendu dodám, až nějaké dostanu od Kuby...já jsem nic kloudného nevyfotil. Snad jen kromě našeho pokusu ala "malý chemik":) Potřebovali jsem s Kubou vyčistit mlýnek na kávu a nenapadlo nás nic lepšího, než jej ponořit do louhu na čištění odpadů...výsledek byl kolosální.Se špínou a zaschlou kávou zmizela i barva z mlýnku :D

Žádné komentáře:

Okomentovat