Canti Veris Praha

Nevím jak vám, ale mě se pobyt v Praze minulou sobotu líbil asi tolik, jako klaunovy slzy. Děs a hrůza, řekl bych. Organizace festivalu téměř žádná. Alespoň já jsem ji moc nepostřehl...kromě těch dvou babek u vchodu do školy. Převlékání v kójích a záchod bez toaletního papíru. Velmi zřetelně mi to připomínalo naše účinkování v Rusku. Hlavně že budeme mít americký radar...no nic, nebudu se rozčilovat :) Jak již všichni jistě víme, skončili jsme druzí v kategorii. Normálně bych řekl, že to není špatný výsledek, ale tentokrát jsme měli na víc. Snad si to všichni uvědomí a budou se příště víc snažit.
Prahy jako města už mám docela dost a tak jsem fotil většinou lidi. Jsem rád, že máme ve sboru tak prima partu,protože jinak by to jako výlet stálo dost za houby. A omlouvám se za opoždění příspěvku. Dva dny jsem byl v Sušici a před tím jsem to nějak nestihnul. Fotky na Rajče dodám snad brzy:) Některé jsou trochu mázlé, protože fotím většinou přes manuálně ostřenou 50ku a ne vždy to trefím.

Žádné komentáře:

Okomentovat