Švýcarsko pracovně

Minulý týden jsem od úterý až do pátku pobýval pracovně ve Švýcarsku. Letěl jsme se společností EasyJet. Dá se říct, že let samotný byl z celé cesty nejméně náročný. Dostat se v pátek večer z Prahy do Brna byla naopak naprosto děsné. Ačkoliv jsem na Ruzyňi přistál už kolem deváté hodiny, tak jsem se do postele dostal až o půl páté v sobotu ráno....
Samotný pobyt ve Švýcarsku byl docela fajn. Přes den školení a večer vždy perfektní večeře a pohodové posezení u piva:) První den jsme trochu cestovali a dva následující dny jsme pobývali u ženevského jezera ve městě Lausanne. Moc pěkné město. Natažené na kopci u jezera, s překrásnými výhledy na Alpy. Ubytovaní jsme byli ve městě Yverdon, takže jsme každý den cestovali tam a zpět. Počasí mě trochu zaskočilo a odnesl jsem to celkem solidním nachlazením, ale jinak to bylo celé moc prima. I když jsem za ty tři noci moc nespal, takže jsem ještě teď trochu unavený. Podle všeho se sem za rok opět vrátím. Už se těším :)

Naše letadloHow are You exprt?Švýcarský holub, zmrzlý jako...jako my:)"Plážové" domečkyŽenevské jezeroPodvečer nad LausanneNevzhledné komíny v Lausanne, v pozadí Ženevské jezero a AlpyBaštím sýrové fondue

Žádné komentáře:

Okomentovat