Co se dnes stalo

Dnes jsem měl celkem zaplněný den. Ráno jsem si byl domluvit zaměstnání. Bylo to celkem příjemné. Od prvního července oficiálně nastupuji na místo technika v podlahářské firmě Atemit. Docela se těším a jsem zvědavý, jak mě to bude bavit a jestli mi ta práce půjde. Ale budu se snažit, tak to snad bude v pohodě :)Z "pohovoru" jsem hned jel na stavební fakultu, kde měl promoce Staník. Bylo to docela divadlo,ale to k tomu nejspíš patří. Jsem zvědavý na svoje promoce, to tam asi umřu vestoje :) No a od dvou hodin jsme měli s děckama zkoušku na poslední představení muzikálu Hradby které proběhlo v Městském divadle Brno. Po divadle jsme ještě zašli na pivo a posléze jsem to zakončil vodárničkou u nás na bytě. Celkem příjemný a úspěšný den. Jen nevím, komu to tady vlastně píšu... :( Blázen....

2 komentáře:

  1. Anonymní12:28 dop.

    Ondříku, já tě tady náhodou navštěvuji docela často :) Tak jen piš... mám k tvému blogu osobitý vztah..tak ať ti to neumře jak u mě :D
    Julia

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přidávám k July... moc se mi líbí Tvoje článečky i fotečky... umíš napsat i krátký a vtipný příspěvek (narozdíl ode mě, neb já, když něco začnu psát, tak je to dycky na dlouhé lokte :o), takže to určo nevzdávej!!!!

    OdpovědětVymazat