Hepy brzdej :D

Včera jsem měl, pro změnu opět po roce, narozeniny. Tentokrát 26. Huh... no děs. Stárnu. Nikdy jsem neměl moc tendenci slavit a tak mě nakonec hodně překvapilo, jak se večer vyvinul. Děcka mi udělaly velikou radost. Nejdřív dorazila Marti s naprosto geniálním tvarohovým dortíkem vlastní výroby a dárečkama. Posléze se z práce dostavil pan Stano s kilem gumových medvídků. Petr se svojí novou vodárnou a Bára s úsměvem na tváři.... Dortík od Marty byl již téměř zkonzumovaný, když se Barča nenápadně vytratila a po chvíli opět vynořila s velikým dortem a 26 svíčkama. Děcka mi zazpívali "Hepy brzdej tu ju" a počali jsme konzumovat i druhý dort. Naposledy jsem měl dort snad na mé 18. narozeniny. Udělalo mi to obrovskou radost. Nakonec dorazila domů i Lucka a snad poprvé jsme se sešli na bytě v plném počtu. Atmosféra u dýmek byla moc fajn. Večer jsme zakončili zkoušením Bářiny paruky na maškarní. Byla to sranda. Moc děkuju i všem, kteří si na mě vzpomněli a napsali mi sms!


My dva


Bára se slušivou toaletní šálou


Kravaťáci Lucka a Petr


Dortík od děcek


Opravdu 26 svíček...paráda :)

Transka Stanislava

Transka Petra


Transka Andrea


Nový staníkův IMAGE...prý do práce



Mám tě rád...

Žádné komentáře:

Okomentovat