Osm žen

Dnes jsme byli s Martou a Barčou na divadelním představení Osm žen v Mahenově divadle. Vlastně jsem ani nevěděl, co mám očekávat, bylo to takové neplánované rozhodnutí den předem. Celkem nás překvapilo, jak bylo plno. Dostali jsme snad poslední tři místa a seděli jsme každý někde jinde, ale mě osobně to nakonec snad ani nevadilo. Představení samotné jsem si moc užil a opravdu se mi líbilo.
Příběh se odehrává v domě na francouzském venkově během ukrutné sněhové vánice. Sejde se zde osm žen s příbuzenským vztahem k pánu domu, ihned na začátku odhaleného jako mrtvola s nožem v zádech a ponechaného v zamčeném pokoji až do nalezení vraha. Během vzájemného obviňování a hledání pravdy se rozplétá složité klubko lží a podvodů, kterých se tyto ženy na onom mrtvém muži dopustily. Vzniká tak řada tragikomických i smutných situací. Rozuzlení celého příběhu je velmi překvapivé a já osobně jsem byl po jeho skončení v docela smutné náladě.

Žádné komentáře:

Okomentovat