Telč

Tento víkend jsem si udělal výlet za Martou do Telče. Cesta byla zajímavá, neb jsem zapomněl vystoupit v Telči z autobusu a další zastávka byla až v Jindřichově Hradci. Odtud jsem obratem jel vlakem do Horní Cerekve, tady přestoupil na vlak do Kostelce u Jihlavy a teprve zde přestoupil na vlak do Telče. Zážitek na celý život :) Příště se raději někoho zeptám a vystoupím v čas, než znova absolvovat podobnou anabázi... Ještě že mě na nádraží už čekala Marti, alespoň mě měl kdo politovat:D
Zbytek pobytu již probíhal v klidu. Telč je krásné městečko, každá romatická duše zdejší atmosféru jistě ocení. Na náměstí se v sobotu rozsvěcoval stromeček, prošli jsme se do zámeckého parku, trochu jsem polenošili. Ale hlavně jsem strávil celé dva dny s někým, koho mám moc rád. Bylo mi dobře...

soumrak nad jedním bezejmenným elektrickým sloupem
a tentýž soumrak nad Staroměstským rybníkem
Svatojakubský kostel při pohledu ze zámeckého parku
Seminářská ulice

Žádné komentáře:

Okomentovat