Vánoční večírek ATEMITu

V pátek 14.12. se uskutečnil Vánoční večírek firmy Atemit, u které pracuji. Mirek (náčelník) nám všem nadělil k Vánocům skvělý večer u vína a dobrého jídla v jednom sklepě v Hustopečích. Měli jsme zajištěné i spaní, takže jsme se nemuseli nijak šetřit:) Po jídle přišla na řadu koštovačka vína, zakončená několika panákama 75% pálenky z vína a skvělou medovinou, na kterou jsem si šel ještě dvakrát...ta mě taky dorazila a tak jsme se s Marti vydali kolem desáté hodiny do postele, aby to špatně nedopadlo. Jsem moc rád, že pracuji právě tady, protože všichni lidi v Atemitu jsou naprosto skvělí a tento večer to jen potvrdil...

Toto je ten sklépek,kde sme seděli
MedovinkaMarta s mým perfektním kolegou Milanem"Válenda" na pokoji

A jelikož se mě neustále někdo ptá, co vlastně dělám, tak to trochu vysvětlím. Pracuji u soukromé firmy jako technolog. Starám se o vývoj, výrobu a aplikaci nových materiálů do průmyslových podlah (podlahy do průmyslových hal, garáží, obchodních domů a pod...). Pro ilustraci přikládám pár foteček. Je to hodně rozmanitá práce. Často jezdím autem a neustále se pohybuji mezi kanceláří, laboratoří a stavbama, kde právě něco pokládáme...

Moje kancelář v Líšni
Laboratoř, ve které se neustále s něčím nimrám
Nedávno jsem se naučil jezdit s naším úžasným vysokozdvižným vozíkem v našem skladu...adrenalinová zábava :)

Žádné komentáře:

Okomentovat