Jarní koncert Kantilény

Dnes večer jsem byl holkami z Kantilény pozván na jejich "Jarní koncert". Nakonec jsme se na něj vydal i s Bárou. Dle zadání jsem se měl věnovat focení, což jsem se snažil dodržet. Ale focení v okruhu otrávených lidí, kteří se ksichtí pokaždé, když člověk stiskne spoušť a ozve se zvuk uzávěrky nebylo dvakrát příjemné. Navíc si při dnešních nízkých cenách může zrcadlovku pořídit téměř každý, takže "fotografů" bylo okolo až až:) Na koncertě samotném vystupovaly všechny "sekce" Kantilény, to znamená: hvězdičky, sluníčka, kantilénka a kantiléna...tedy alespoň si myslím, že jsem je tam všechny viděl. Možná že jsem na nějaké další "hvězdné" těleso zapoměl, za což se všem omlouvám:) Zpívání to bylo pěkné, zejména děti byly opravdu sladké. Jakmile ti prďoškové začali hrát na housličky a k tomu zpívat, tak nezůstalo jediné oko suché...alespoň u mě tomu tak bylo. Kantiléna "dospělá" mě zase tolik nebrala. Ti chlapi tam zkrátka chybí...

Žádné komentáře:

Okomentovat